عضویت رازین پلیمر در باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان

عضویت رازین پلیمر در باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان

باشگاه سرامدان شرکت های صادرات دانش بنیان
اخبار

عضویت رازین پلیمر در باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان

شرکت رازین پلیمر راه ابریشم به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی صادراتی، به عضویت باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان در‌آمد.

گردهمایی شرکت‌های صادراتی دانش بنیان در روز سه شنبه 9 اسفند ماه به همت باشگاه صادرات و حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با حضور مهندس مرتضی هداوندی مدیرعامل شرکت رازین پلیمر برگزار شد. در این رویداد بیش از 300 شرکت برتر دانش بنیان صادراتی سال 1400 از جمله شرکت رازین پلیمر راه ابریشم گرد هم آمدند. باشگاه صادرات در این برنامه از شرکت‌های 5 ستاره، 4 ستاره و 20 شرکت که در سال 1400 جهش صادراتی داشته‌اند تقدیر به عمل آورد.

مهندس مرتضی هداوندی مدیرعامل شرکت رازین پلیمر لوح تقدیر و تندیس باشگاه را از جناب آقای دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور که مهمان ویژه‌ی این رویداد بودند، دریافت کردند.

باشگاه صادرات 300 شرکت برگزیده ی دعوت شده به گردهمایی را با ارزیابی شاخص‌های مختلف انتخاب کرده است. این شاخص‌ها در سه گروه اصلی فنی، سازمانی و بازاری قرار می‌گیرند. هریک از این شاخص‌ها دارای جزئیاتی هستند و امتیازدهی به شرکت‌ها با توجه به داده‌های نهادهای ذی‌ربط و داده‌های ارسالی شرکت‌ها انجام می‌شود.

اهداف گردهمایی باشگاه صادرات

یکی از اهداف برگزاری گردهمایی باشگاه صادرات، آشنایی شرکت‌ها با یکدیگر و سپس ایجاد یک بستر تعامل بین آن‌ها در قالب کمیته‌های مجزا است. این کمیته‌ها که در آینده نزدیک تشکیل می‌شوند، هرکدام مربوط به یک حوزه فناوری هستند. به این ترتیب شرکت‌ها می‌توانند در کنار هم چالش‌های پیش روی خود را رفع کنند. این هم‌افزایی به همراه کمک‌های نهادهای دولتی منجر به افزایش کمیت و کیفیت صادرات دانش بنیان می‌شود. لازم به ذکر است که تمام مراحل این فرآیند در باشگاه صادرات انجام خواهد شد.

از دیگر اهداف گردهمایی باشگاه صادرات می‌توان به اعلام حمایت‌های خاص هر یک از نهادهای مرتبط با صادرات دانش بنیان اشاره کرد. این حمایت‌ها توسط آقای دکتر میرآبادی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به اطلاع شرکت‌ها رسید.

در نهایت با تقدیر و اهدای لوح و تندیس باشگاه صادرات به شرکت رازین پلیمر به عنوان یکی از برترین شرکت‌های صادراتی دانش بنیان، گردهمایی باشگاه صادرات به پایان رسید.

شرکت‌های رازین پلیمر، پارسا پلیمر شریف، نیرومند پلیمر پارس، کیمیا آران، پویا پلیمر تهران، پادنا پلیمر، آمیزه‌های پلیمری ابهر، آرسام پلاست راز، شرکت صنعتی دوده فام، آریا پلیمر پیشگام، ویژگان بسپار شرق، بسپار لیا نیز در این باشگاه حضور دارند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *